Mencari Cinta Sejati

Oktober 18, 2006

Cuti…

Filed under: Uncategorized — epicyan @ 3:19 am

Assalamualaikum.

sesame_love_lg4.jpg

Semakin hari semakin kuat pulak mood nak beraya aku ni. Malas pulak nak menulis blog. Takde idea sangat nak berjiwang. Jiwang nak balik kampung ada la. Aku ingat nak bercuti dari menulis blog hari ini. Ok tak?Kalau OK, kita bercuti lah hari ini.

Kita layan lagu raya. Aku kasi lirik, korang cari lagunya ye. Download di sini untuk dapatkan lain-lain lirik. Esok saya kasi resepi pulak ye.

Satu Hari Di Hari Raya (M.Nasir)

Satu hari di Hari Raya
Ku lihat cahaya bersinar indah
Langit cemerlang tak terkira
Tanda kuasa yang Maha Esa
Memberi nikmat pada manusia

Satu hari di Hari Raya
Ku dengar irama yang sungguh indah
Ku coba mendekati padanya
Kira irama itu adalah
Suara pujian pada yang Esa

Satu hari di Hari Raya
Aku menangis tanda gembira
Aku menangis tanda ku cinta kepadaNya

Satu hari di Hari Raya
Ku lihat wajah suci ibuku
Ku lihat wajah kasih ayahku
Ku gembira
Mungkin inilah dia kebahagiaan

Walaupon telah bertahun kau ku kenali, namun aku akui, aku masih tidak bisa menyelami hati budi mu.

1 Komen »

  1. Emm..Raya..apa erti raya?
    Satu hari kemenangan bg umat Islam..betul ke?
    Menang ke kita dlm mengawal hawa nafsu?..nafsu makan, minum, mengata,berbelanja?

    Bertambah ke amal ibadah kita..solat sunat kita..

    Bersyukurlah jika kita benar2 Menang pada Hari kemenangan itu..

    Buat semua..
    Selamat tinggal Ramadhan..
    Marhaban ya Syawal..
    Entah bila kita akan bersua kembali Ramadhan bulan suci
    Entah ada nyawa lagi entahkan tidak
    Semoga setiap coretan memberi manfaat dan dapat muhasabah diri di antara kita..

    Salam Syawal buat semua
    Maaf dipinta lahir dan batin

    Komen oleh ainunnajm — Oktober 18, 2006 @ 4:37 am


Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Blog di WordPress.com.

